میثاق بهادران با درخشش خود عامل اصلی کسب شش امتیاز فیلیپین در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال فیلیپین که با کسب شش امتیاز بعد از کره شمالی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم گروه هشت مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در قاره آسیا جای گرفته موفقیت خود را بیش از هر چیز مدیون بازیکن می‌داند که با زدن 2 گل از چهار گل سگ‌های خیابانی "لقب ملی فیلیپین" از ارکان اساسی نتایج خوب فیلیپین است و این بازیکن کسی نیست جز میثاق بهادران. 
 
ستاره این روزهای فوتبال فیلیپین بازیکنی 2 رگه از پدری ایرانی و مادری فیلیپینی است. 
 
میثاق بهادران در 20 دی 1365 "10  ژانویه 1987"  به عنوان سومین فرزند خانواده در شهر مانیل به دنیا آمد، 2ساله بود که به همراه خانواده سفری به ایران انجام داد، اما سفر کوتاه به سرزمین پدری شانزده سال طول کشید در این مدت میثاق شاهد به دنیا آمدن چهار خواهر و بردار دیگرش گردید و البته به موفقیت در زندگی شخصی بسیار فکر می‌کرد. 
 
از همین دوران علاقه به فوتبال در پسر چشم رنگی ایرانی-فیلیپینی ریشه دواند تا جایی که در سال 2006پس از بازگشت به مانیل به عضویت جوانان پاسارگاد تیمی که ایرانیان علاقه‌مند به فوتبال در این شهر تاسیس کرده بودند در آمد و در سال 2009 برای اولین بار پیراهن تیم بزرگسالان پاسارگاد را به تن کرد هر چند با پایان قرارداد یک فصله خود با این باشگاه در سال 2010 با قراردادی یک ساله به تیم کایا پیوست. 
 
در پایان فصل 2011-2010 لیگ فیلیپین به باشگاه فوتبال گلوبال ملحق شد و تاکنون در بیش از پنجاه بازی که برای زرد پوشان گلوبال انجام داده بیست گل به ثمر رسانده است. 
 
قهرمانی لیگ فوتبال فیلیپین در سال‌های 2012 و 2014 به همراه گلوبال از مهم‌ترین افتخارات باشگاهی، میثاق است. 
 
در عرصه ملی جالب است بدانید که بهادران اولین بار در سالن 2006 به عنوان بازیکنی نیمه حرفه‌ای به عضویت تیم ملی فوتسال فیلیپین درآمد، هرچند که این حضور بسیار کوتاه بود. 
 
در سال 2007 آریسکا کاسلیب سرمربی وقت تیم ملی فوتبال فیلیپین، بهادران را به تیم ملی دعوت که میثاق با مخالفت پدرش از بازی برای این تیم سرباز زد ولی در سال 2011 با دعوت میشائیل ویب سرمربی آلمانی اسبق فیلیپین نخستین بار پیراهن سفید رنگ فیلیپین را به تن کرد. 
 
البته میثاق در سی و شش بازی که برای فیلیپین قبل از دیدار مقابل بحرین در مقدماتی جام جهانی انجام داد موفق به گلزنی نشد، هر چند که  با زدن 2  گل در جدال مقابل بحرین و یمن رویایی‌ترین روزهای زندگی خود را در عرضه فوتبال ملی تجربه می‌کند. 
 
قهرمانی  جام صلح در سال‌های 2012،2013 و سومی چلنج کاپ 2012 بهترین مقام‌های ملی بهادران است. 
 
در زندگی شخصی نیز میثاق به مانند فوتبال کاملا موفق است چرا که وی توانسته مدرک دندانپزشکی خود را از دانشگاه سنترو اسکولار  مانیل دریافت کند. 
 
وی هم چینن یکی از چهره‌های مهم کشور فیلیپین در زمینه مدلینگ است و سال‌هاست که برای برند لباس پپاراتزی تبلیغ می‌کند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۰۵:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
آیا از نظر قانونی می تواند در تیمملی ایران بازی کند
آخرین اخبار