با توجه به اینکه مسئولان باشگاه استقلال درصدد جذب سرمربی برای فصل آتی هستند بر همین اساس استیماچ، مربی کرواسی و یک مربی برزیلی برای مذاکره با این باشگاه به تهران بیایند.

استیماچ و یک مربی برزیلی در راه تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه باشگاه استقلال نتوانست از حضور منصوریان برای فصل آتی بهره ببرد بر همین اساس مسئولان آبی‌پوشان پایتخت درصدد جذب گزینه‌های خارجی برای تیم  شدند و طبق شنیده‌هااز منابع آگاه گفته می‌شود که ایگور استیماچ سرمربی سابق تیم کرواسی از بین گزینه‌های خارجی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و این مربی قرار است بامداد فردا به تهران بیاید تا با مسئولان باشگاه استقلال پای میز مذاکره بنشیند.
 
از طرفی دیگر گمانه‌زنی‌هایی در خصوص مذاکره با یک مربی برزیلی نیز شنیده می‌شود که سابقه بسیار روشنی در تیم‌های خاورمیانه دارد و این مربی هم قرار است همانند استیماچ برای مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال به تهران بیایید.
 
باید منتظر بمانیم کدام یک از این دو مربی موفق بهعهده گرفتن سکان مربیگری آبی پوشان پایتخت می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
100% این بازی هاراانجام میدهند که ذهن همه را گمراه کنند ویک روز مانده به پایان وقت معرفی مربی دوباره قلعه نوعی را انتخاب میکنند.
United States of America
javad
۱۸:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
انشاء الله مربی با دانشی باشه نه یکی مثل برانکو
آخرین اخبار