وزیر بهداشت و جمعی از مسئولین وزارت متبوع از بیمارستان خیرساز آیت‌الله یثربی (ره) واقع در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ 27 خرداد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، مسئولان استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولین دانشگاه و شهرستان نیز در این بازدید حضور داشتند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در این بازدید، روند ساخت این بیمارستان را بررسی کرد و از همکاری و تعامل خیرین سلامت در این راستا تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این خصوص گفت: مرکز درمانی خیّرساز آیت‌الله یثربی کاشان دارای 121 تخت و بخش‌های دیالیز ، پیوند کلیه، بستری بیماران کلیوی، اتاق عمل پیوند کلیه، بخش بیماران تالاسمی، شیمی‌درمانی و هموفیلی است که احداث ساختمان آن در حال اتمام و مراحل تجهیز آن در حال پیگیری است.

محمد حسین اعرابی افزود: این بیمارستان با زیربنای 12 هزار مترمربع در سه طبقه به همت خیُر سلامت و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: برای افتتاح این بیمارستان 160 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در حال حاضر دارای 96 درصد پیشرفت فیزیکی است.  

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.