معاون اداری و مالی وزارت علوم برگرداندن اختیارات به دانشگاه‌ها را از ضروریات و اولویت‌های وزارت علوم عنوان کرد و گفت: برنامه وزارت علوم تفویض اختیارات بیشتر به دانشگاه‌هاست.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد حسین امید معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بازدید از توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشگاه هرمزگان در نشست مشترک با اعضای هیأت رئیسه و مدیران حوزه‌های مختلف این دانشگاه گفت: دانشگاه هرمزگان دارای پتانسیل‌های زیادی است و به عنوان دانشگاه مادر استان، نقش مهمی در توسعه آموزش عالی در استان هرمزگان ایفا می‌کند .

وی برگرداندن اختیارات به دانشگاه‌ها را از ضروریات و اولویت‌های وزارت علوم در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: در دوره‌های گذشته برخی اختیارات از دانشگاه‌ها گرفته شد بود ولی اکنون برنامه وزارت علوم تفویض اختیارات بیشتر به دانشگاه‌ها است.

امید همچنین تقویت نهادهای مردمی و بنیادهای خیریه حمایتی از دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های وزرات علوم بیان کرد و از رؤسای دانشگاه‌ها خواست در این زمینه نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

شیخی رئیس دانشگاه هرمزگان در ادامه این نشست با بیان تاریخچه این دانشگاه، به ارایه گزارشی از ساختارهای پژوهشی و دستاوردهای دانشگاه در سال 1393 پرداخت و برنامه‌های راهبردی و یک ساله دانشگاه هرمزگان را ارایه کرد . 

مرتضوی معاون اداری و مالی دانشگاه هرمزگان نیز در این نشست با ارایه برنامه یک ساله معاونت اداری مالی به بیان اهداف و اقدامات اجرایی در این زمینه پرداخت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار