عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره انتشار برخی اخبار مبنی بر تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان گفت: جمعی از افرادی که اسامی‌شان در روزنامه‌ها ذکر شده است دو جلسه تشکیل دادند اما من اسم این جمع را نهاد عالی اصلاح‌ طلبان نمی‌گذارم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه نخستین همایش حزب ندای ایرانیان که صبح امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از تشییع پیکر مطهر شهدا که دیروز برگزار شد، برای مقابله با مذاکرات استفاده کردند در حالیکه این بی انصافی است.

وی در ادامه افزود: آنها تشییع سربازان شهید را تبدیل به یک میتینگ سیاسی کردند. 

موسوی لاری با اشاره انتشار برخی اخبار مبنی بر تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان گفت: جمعی از افرادی که اسامی‌شان در روزنامه‌ها ذکر شده است دو جلسه تشکیل دادند اما من اسم این جمع را نهاد عالی اصلاح‌ طلبان نمی‌گذارم.

وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا لیست کاندیداهای استان‌های جریان اصلاح‌طلبی برای انتخابات مجلس دهم تکمیل شده است، گفت: لیست 14- 15 استان‌ها تکمیل شده و تا دوسه هفته آینده نهایی خواهد شد.

همچنین به گفته موسوی لاری، شورای راهبردی و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یکی هستند و دو مجموعه حساب نمی‌شوند.

وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایا درست است که راهبرد جریان اصلاحات، کسب اکثریت کرسی‌های مجلس دهم است، بیان کرد: هرچه بیشتر بهتر ولی اگر اکثریت هم نشد یک پله پایین‌تر قرار می‌گیریم.

عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوال دیگری درباره ضروریات مجلس دهم اظهار داشت: مجلس آینده باید ضعف‌های موجود را برطرف کند و بتواند ایران را در مسیر توسعه قرار دهد زیرا این امر خواسته مردم و رهبر انقلاب است.

موسوی لاری در پاسخ به این پرسش که شما در این همایش مطرح کردید که صدق لسان واجب‌تر از بدرقه شهدا است، گفت: من چنین چیزی نگفتم، اما مقصودم این بود که آنها از تشییع جنازه شهدا استفاده کردند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه را باید بازگذاشت تا همه اظهارنظر و عقیده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار