نماینده مردم تهران در مجلس گفت: من هیچ شانسی برای موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات سال جاری قائل نیستم.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پارلمان گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مراسم باشکوه تشییع شهدای غواص که روز گذشته(سه شنبه) در تهران برگزار شد، گفت: بهتر است به جای دلخوش کردن به لبخند غربی‌ها و خوش‌بین بودن به وعده و وعیدهای پوشالی و فریبکارانه آن‌ها بر عقاید انقلابی خودمان تکیه کنیم.

وی در ادامه افزود: مردم ایران قدرتمندترین مردم دنیا هستند زیرا به اصل اساسی ولایت فقیه و مبانی اسلامی تکیه کرده‌اند و بر این اساس حتی برای لحظه‌ای به اندازه سر سوزنی از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

حسینیان در ادامه با اشاره به مذاکرات جاری هسته‌ای تصریح کرد: من انتشار فکت شیت ایرانی را قطعاً لازم می‌دانم زیرا احساس می‌کنم مباحثی در پشت پرده مطرح بوده که از مردم پنهان شده است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی از وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات سال جاری اظهارداشت: وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس و در میان افکار عمومی جامعه کاملاً‌ مشخص است، آن‌ها هیچ جایگاهی در انتخابات آینده مجلس ندارند و به همین دلیل ترکیب آینده مجلس شورای اسلامی ترکیبی متدین،‌ انقلابی، اسلام‌دوست و مردم‌مدار خواهد بود، لذا من هیچ شانسی برای موفقیت اصلاح‌طلبان در این انتخابات قائل نیستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار