معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور در اروميه گفت: بهبود وضعيت پايانه‌های مرزی تاثير مستقيمی بر توسعه تجارت خارجی دارند .

به گزارش حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون حمل و نقل سازمان راهداري کشور در اروميه گفت: بهبود وضعيت پايانه هاي مرزي تاثير مستقيمي بر توسعه تجارت خارجي و افزايش گردشگري در کشور دارند . 

غلامي افزود: در صورتي که بخواهيم سهم تجارت و گردشگري را در کشور افزايش دهيم بايد پايانه‌هاي مرزي را مورد توجه جدي قرار دهيم .

معاون حمل و نقل سازمان راهداري کشور در اروميه يادآور شد: در سال‌هاي اخير حدود يک هزار و 500 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري در پايانه‌هاي مرزهاي کشور صورت گرفته و براي امسال نيز 700 ميليارد ريال اعتبار در اين راستا پيش‌بيني شده است .

وي افزود: آذربايجان غربي بدليل داشتن  5 پايانه مرزي در اين استان در حوزه تجارت خارجي بسيار قابل توجه است و نقش مهمي در زمينه صادرات غير نفتي بخود اختصاص داده است .

غلامي از نوسازي خودروها با اعطاي تسهيلات خبر داد و گفت: صاحبان خودروهاي باري و اتوبوس‌ها و ميني بوس‌ها مي‌توانند براي نوسازي خودروهاي خود از طريق بنگاه‌هاي ليزينگ خودرو تسهيلات لازم را دريافت کنند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار