اصفهان؛

اردوی آمادگی تیم فوتبال ذوب آهن درترکیه

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت : تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با برنامه ریزی های مدون اردوهای تمرینی پیش از فصل خود را برگزار خواهد کرد.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ سعید آذری در درارتباط با اردوی تمرینی پیش از فصل تیم فوتبال ذوب آهن، اظهار کرد: یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال به عنوان نماینده تام الاختیارباشگاه به ترکیه سفر کرده وضمن بازدید کامل ازکمپ درنظرگرفته شده برای اردوی پیش فصل تیم فوتبال دراین کشور، هماهنگیهای لازم برای سه دیداردوستانه نیز توسط ایشان انجام گرفت.

مدیرعامل باشگاه در ادامه گفت: اردوی هشت روزه تیم فوتبال ذوب آهن ازتاریخ هجدهم تیرماه در کمپ بلو کشور ترکیه آغاز شده و پس از دو روز تمرینات هوازی دراین کمپ ویژه، اردوی شش روزه ای را در کمپ باشگاه حرفه ای فنرباغچه برگزار خواهیم کرد.

آذری همچنین ابراز کرد: در تاریخ بیستم تیرماه در ورزشگاه شهر بلو، با تیم اصلی فنرباغچه یک دیدار دوستانه و تدارکاتی را برگزار کرده که این مسابقه دوستانه از شبکه های ورزشی ترکیه به طور زنده پخش خواهد شد و در تاریخ بیست و دوم همین ماه با یک تیم از لیگ دوم ترکیه بازی تدارکاتی را پیش بینی کرده ایم و در پایان در تاریخ بیست و پنجم تیرماه با یکی دیگر از تیمهای لیگ برتری و معروف این کشورکه در زمان خود نام آن اعلام می شود، بازی سوم تدارکاتی تیم فوتبال ذوب آهن در این اردوی هشت روزه خواهد بود.

اولین تمرین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال، سی ام خرداد ماه در ورزشگاه ملت و زیرنظر یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.