هفت تن از ورزشکاران گرگانی که در رشته های هاکی، تکواندو و فوتبال در عرصه رقابت های جهانی و آسیایی موفق به کسب عناوین برتر شده اند ،در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گرگان، در این مراسم از اسفندیار صفایی و علی اکبر دهخدا سرمربی و مربی و نوید طاهری راد و مهران علاقی از ورزشکاران تیم ملی هاکی و قهرمان آسیا، سهیلا حسام دارنده مدال برنز تکواندو نوجوانان آسیا، محمد مهدی محمدی و محمد مهدی بالویی اعضای تیم زیر 11 سال آکادمی فوتبال مهدوی کیا که در مسابقات جهانی اتریش به مقام نایب قهرمانی دست یافتند، تقدیر شد.

اسدالله کبیر رییس کمیته ورزش شورای شهر گرگان در این مراسم بر ضرورت توجه به کشف و تشویق استعدادهای جوان و برتر ورزشی شهر و توسعه امکانات مرکز استان گلستان در حوزه ورزش و سرگرمی تاکید کرد.

جلسه تقدیر از ورزشکاران گرگانی در کمیته ورزش شورای شهر و با حضور اعضای شورا، کارشناسانی از شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، رییس اداره ورزش و جوانان گرگان و جمعی از قهرمانان جهانی و آسیایی شهرستان برگزار شد.

همچنین براساس اعلام شورای شهر گرگان، ورزشکاران و قهرمانان حاضر در این نشست به بیان افتخارات، مشکلات ورزشی و انتظارات خود پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.