مسئول کانون ها و اردوهای آموزش و پرورش استان گلستان از اجرایی شدن 57برنامه مختلف برای غنی سازی اوقات فراغت در تابستان سال جاری برای دانش آموزان گلستانی خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ ابوطالب مهری گفت: در راستای بهبود اوقات فراغت دانش آموزان استان گلستان در ایام تابستان، بیش از 57 عنوان برنامه در 358 مرکز در سراسر استان گلستان اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود:بیش از 358 مرکز بهبود اوقات فراغت، شامل کانون‌های فرهنگی اجتماعی محله، مدارس قرآن ، اردوگاه‌ها، کانون های پرورشی، کانون‌های تربیتی و شعبات آن‌ها، از ابتدای تیر 94 تا 15 شهریور آماده پذیرش دانش‌آموزان در کلاس‌های طرح اوقات فراغت است.

مسئول کانون ها و اردوهای آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای طرح تابستانه اوقات فراغت دانش آموزان گلستانی گفت: براساس آئین‌نامه فعالیت‌های اجتماعی دانش آموزان، مصوبه جلسه 160 کمیسیون شورای عالی آموزش و پرورش، همه ساله و در آستانه فصل تابستان، وزارت آموزش و پرورش در استمرار فرآیند تربیتی، اقدام به برگزاری پایگاه تابستانه با رویکرد کشف استعدادهای دانش آموزان، در قالب اقدامات ملی استانی و منطقه ای می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: برنامه‌ریزی و هدایت اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، راهی برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی و مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی و اسلامی ایرانی و تقویت مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.