زن جوان وقتی دید كه شوهرش بدون مشورت با او مهمان دعوت می كند، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

جنجال‌های زوج جوان بر سر مهمان دعوت کردن
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم همیشه بدون اینكه با من مشورت كند مهمان دعوت می كند و مرا به زحمت می اندازد.

زن جوان ادامه داد:او یكدفعه شب به خانه می آید و به من می گوید كه مهمان داریم. هرچه به او می گویم از قبل به من بگو تا كارهایم را انجام بدهم فایده ای ندارد و باز هم بدون مشورت با من مهمان دعوت می كند. حتی از من نمی پرسد كه آمادگی مهمان را دارم یا نه. او خیلی بی مسولیت است و اصلا به من فكر نمی كند.

وی افزود:الان دو سال است كه دارم سر این موضوع با شوهرم دعوا می كنم ولی باز هم فایده ای ندارد. چند شب پیش باز هم سر همین موضوع با او دعوایم شد و شوهرم چنان جنجالی به پا كرد كه انگار حق با او بوده و من نباید اعتراض می كردم. از همان روز وسایلم را جمع كردم و به خانه مادرم رفتم. الان هم تصمیم به جدایی دارم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار كرد تا صحبت های او را هم بشنود.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
فعلا كه زنها به لطف قوانين اشتباه وبه نفع زنان همه اختيارات را از مردان گرفته اند ومرد فقط بايد پول بياورد خانم خودش هركه را هروقت صلاح بداند دعوت ميكند .عزت مردان درجامعه شكسته شده وبه همين دليل مردان زير بار ازدواج نمي روند.
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۰۸:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
شگرد يه سري از اين زنهااست . فقط بخاطر مهريه اس بعد طلاقم سريع يه 206 سفيد ميخرن ميرن دوست پسر پيدا كنن تا از اين حال و هوا در بيان آخه خيلي اذيت ميشدن ......
آخرین اخبار