معاون پشتیبانی و منابع صندوق رفاه دانشجویان گفت:‌ دانشگاه‌هایی که امتحانات آن‌ها با این دوران همزمان شده است، برنامه ریزی‌های لازم برای توزیع وعده‌ی افطار و سحر در بین آن‌ها انجام شده است.

فردین تقی‌زاده، معاون پشتیبانی و منابع صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه دانشگاه‌ها برای افطار و سحر دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه‌های صنعتی شریف، شهید بهشتی، علامه طباطبایی از جمله دانشگاه‌هایی هستند که تا قبل از ماه رمضان امتحانات خود را به پایان می‌رسانند.

وی در ادامه تأکید کرد: سایر دانشگاه‌ها که امتحانات آن‌ها با این دوران هم زمان شده است برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند تا وعده سحر و افطار به موقع در بین دانشجویان خوابگاهی روزه‌دار توزیع شود.

تقی‌زاده، با اشاره به نرخ غذای دانشجویان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: نرخ غذایی که دانشجویان برای وعده سحر و افطار پرداخت می‌کنند بر اساس نرخ مصوب سال گذشته است به عبارتی بر اساس غذای کم‌هزینه و پرهزینه حساب می‌شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان تأکید کرد: در ماه رمضان غذایی که بین دانشجویان توزیع می‌شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

تقی‌زاده با اشاره به نرخ تصویب شده صندوق رفاه تصریح کرد: نرخ غذا در این ماه مقداری افزایش می‌یابد ولی دانشگاه آن را تقبل می‌کند ولی مبلغی که دانشجویان پرداخت می‌کنند مصوب همان سال قبل است.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار