مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی گفت: محفل انس با قرآن با حضور مسئولان وزارت خانه و سفرای کشورهای مختلف در ایام ماه رمضان برای دانشجویان غیر ایرانی برگزار می‌شود.

صمد حاج جباری مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی داخل در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: دومین دوره محفل انس با قرآن برای دانشجویان غیر ایرانی مسلمان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: این محفل از سال گذشته اجرا شده است و بحث افطاری دادن چندین دور‌ه‌ است که در یکی از دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود. 

حاج جباری خاطر نشان کرد: در این مراسم مسئولان وزارت خانه و شخص وزیر علوم دعوت دارند و زمان برگزاری این مراسم همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی می‌باشد. 

مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی داخل تصریح کرد: تعدادی از سفرای کشورها و رایزن‌های مسلمان از کشورهای مختلف در این مراسم شرکت دارند. 

وی با اشاره به استقبال از این برنامه در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته استقبال خوبی از این مراسم انجام شد و حدود 550-500 دانشجو در این مراسم شرکت داشتند که ظرفیت بالایی برای پذیرش دانشجویان داشت. 

حاج جباری در پایان عنوان کرد: لازم به ذکر است محل برگزاری محفل انس با قرآن برای دانشجویان غیر ایرانی در چند روز آینده اعلام می‌شود. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار