مدیر مرکز حوزه های علمیه خواهران کشورگفت:ب رای پاسخگویی به شبهات دینی، مهدویت، احکام، مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن حضور خواهران طلبه در فضاهای مجازی ضروریست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی دیشب در همایش طلایه داران هدایت در مشهد با بیان اینکه 6 هزار خواهر طلبه وبلاگ نویس از حوزه های علمیه کشور در فضای مجازی فعالیت دارند افزود: سال گذشته بیش از 12 میلیون مراجعه به این وبلاگ ها در فضای مجازی ثبت شده است.

وی گفت:خواهران طلبه در این وبلاگهادرحوزه های اعتقادی، معنوی، معرفتی، هنری فعالیت می کنند.

مدیر مرکز حوزه های علمیه خواهران کشور افزود : این طرح در قالب طرح هر طلبه یک وبلاگ تا 5 سال آینده در سراسر کشور اجرایی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی گفت: از این پس همه طلاب خواهر علاوه بر آموزش های علمی و عملی در حوز های علمیه ، با نحوه ساخت وبلاگ در فضای مجازی نیز آشنا می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وهابیت یک مذهب نیست بلکه یک تفکر انحرافی و بی‌ منطق از اسلام است و طالبان و جیش النصره نیز پیاده نظام‌های این جریانند.

وی افزود: به همین دلیل نمی‌ توان به عنوان یک فرقه دینی، مبانی این جریان را نقد کرد، چرا که در ساختار فکری‌ اش استدلال منطقی یافت نمی‌ شود.

جمشیدی با بیان اینکه جریان وهابیت و داعش از طریق فضای سایبری در حال یارگیری هستند افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اینترنت علاوه بر یک تهدید بزرگ، فرصت بزرگی نیز است و این فرصت‌ هاست که برای ما مسئولیت آفرین شده است.

به گفته مدیر مرکز حوزه های علمیه خواهران کشور، هم اکنون حدود 70 هزار خواهر طلبه در 457 واحد آموزشی کشور از مقطع سطح یک تا 4 حوزوی معادل کاردانی تا دکترا مشغول به تحصیل هستند و بیش از 90 هزار خواهر طلبه از مدارس حوزه های علمیه سراسر کشور در سالهای اخیر فارغ التحصیل شده اند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.