مدیر کل دانشجویان داخل خبر داد

ارجاع دانشجویان به کمیته‌های انضباطی به دلیل تقلب در امتحانات

مدیر کل دانشجویان داخل گفت: دانشجویان به دلیل تقلب در امتحانات به کمیته‌های انضباطی ارجاع داده می‌شوند و مورد بازنگری قرار می‌گیرند.

سید ابوالحسن ریاضی مدیر کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تقلب در امتحانات اظهار کرد: تقلب در امتحانات به عنوان بیشترین عاملی است که دانشجویان به دلیل آن به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شوند. 
 
وی در ادامه افزود: بیشترین پرونده این کمیته‌ها به تقلب دانشجویان در امتحانات اختصاص دارد که در صورت اثبات تقلب توسط دانشجو نمره 25 صدم مطابق با شیوه و آیین نامه قبلی برای دانشجو در نظر گرفته میَ‌شود. 
 
ریاضی خاطر نشان کرد: کمیته‌های انضباطی دانشجویان براساس شیوه نامه جدید ابلاغ شده مطابق با شیوه نامه قبلی عمل می‌کنند. 
 
مدیر کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به برخورد کمیته‌های انضباطی با دانشجویانی که تقلب کردند، تصریح کرد: این مسئله بستگی به دانشگاهی دارد که در آن تقلب صورت گرفته است اگر دانشگاهی دانشجویان را از آوردن موبایل منع کرده است اگر دانشجو آن را همراه داشته باشد تخلف کرده و اگر از آن استفاده کند تقلب به شمار می‌رود. 
 
وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم کمیته‌های انضباطی براساس شیوه نامه جدید تقلب آموزشی این مسئولیت را انجام داده و بازنگری این شیوه نامه را به پایان رسانده و به دانشگاه‌ها ابلاغ کنند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار