معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: آموزشهاي مجازي و واحدهاي الكترونيكي در اين دانشگاه توسعه مي يابد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر حسين بلندي معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي در مراسم توديع و معارفه روساي جديد و سابق واحد الكترونيكي دانشگاه آزاد اسلامي كه در سالن اجتماعات اين واحد برگزار شد، اظهار داشت:‌ در طول يكسال اخير در معاونت آموزشي علاوه بر بررسي پرونده هاي جذب اعضاي هيات علمي مربوط به سالهاي 87، 88 و 89 ارتقا 460 نفر از مربي به استادياري نيز انجام شده است.
 
وي ادامه داد: در سال جاري در تمام مناطق كارگاه هاي آموزشي براي بازنگري و تدوين برنامه هاي درسي جديد برگزار شده است.
بلندي از بازنگري برنامه هاي درسي به عنوان مهم ترين مسئله پيش روي معاونت آموزشي ياد كرد و افزود: بازنگري سرفصل هاي آموزشي كه از عوامل موفقيت دانشگاه است، در دستور كار قرار داده ايم.
 
وي با اشاره به اينكه بسياري از برنامه ها و فعاليت ها را در معاونت آموزشي به واحدها و مراكز دانشگاهي واگذار كرديم، تصريح كرد:‌سازمان مركزي ستادي براي برنامه ريزي،   مديريت و نظارت است.
 
بلندي از توسعه آموزشهاي مجازي و واحدهاي الكترونيكي در دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد و گفت:‌ از سال 92 از آموزشهاي مجازي بصورت گسترده اي استفاده خواهيم كرد.  دانشگاه آزاد اسلامي در سال جاري نسبت به فراخوان جذب 1800 عضو هيات علمي اقدام كرده است.
 
بلندي به تشكيل شوراي عالي نظارت با چهار كميته دانشجويي، فرهنگي، پ‍‍ژوهشي و آموزشي در معاونت آموزش اشاره و تصريح كرد: اين شورا واحدها و مراكز آموزشي را بر اساس شاخصهاي بين المللي و داخلي رتبه بندي مي كند.
 
معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي افزود: از سال آينده بر اساس طرح جامع آموزشي از اجرا رشته هاي مشابه در واحدهاي همجوار جلوگيري و رقابتها را به تعامل تبديل مي كنيم.
 
وي پاسخگويي به نيازهاي كشور را مهمترين مسئله دانست و افزود: تمام تلاشمان بايد در   راستاي تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد و بايد متناسب با جامعه اي كه در آن هستيم فكر كنيم، تصميم بگيريم و عمل كنيم.
 
وي تاكيد كرد: خروجي دانشگاهها بايد انسانهاي متعهدي باشد كه با خودباوري لازم توانايي انجام كار و رفع نيازهاي كشور را داشته باشند.
 
بلندي با بيان اينكه تا چند سال گذشته مواردي همچون ساخت ماهواره و پرتاب موشك براي ما ناشناخته و رويا بوده است، گفت: اما امروز به فضل الهي و به مدد جوانان اين مرز و بوم شاهد توفيقات چشمگيري در عرصه هاي فناوري هستيم كه نتيجه تخصص، تقوا و معنويت است.
وي در پايان گفت: شعار رييس دانشگاه آزاد اسلامي نيز همواره بالا نگه داشتن پرچم فرهنگ و علم و دانش است. /ز2
 
 
برچسب ها: آموزش ، مجازی ، الکترونیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار