یک کارشناس سیاست خارجی گفت: با توجه به شرایط منطقه و بین‌المللی که شرایطی خاص و ویژه است می‌بینیم که دولت یازدهم با مشکلاتی روبرو شده است که امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت‌هایی با روندی سریعتر باشیم.

امیدواریم در شرایط منطقه‌ای پیشرفت در دیپلماسی روندی سریع‌تر داشته باشد"محمد ساجدی" در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دو ساله شدن دولت یازدهم و عملکرد دستگاه دیپلماسی در این مدت اظهار داشت: آنچه در دولت یازدهم گذشته را می‌توان از دو منظر مورد تحلیل قرار داد.اولین منظر؛ بعد مسائل داخلی است که متأسفانه هیچ پیشرفتی حاصل نشده و می‌بینید که ما همچنان در ادامه راه گذشته قرار داریم از جمله بحث گرانی، بیکاری، اشتغال که امیدوایم در آینده بتوانیم شاهد تحولات اقتصادی باشیم.

این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به بعد مسائل بین‌المللی، افزود: اگرچه در این زمینه راه دولت کنونی با دولت پیشین تفاوت‌هایی پیدا کرده اما در طول یک سال گذشته پیشرفت بسیار اندکی را در این زمینه شاهد بودیم. 

ساجدی تصریح کرد: اگر بعد مشکلات بین‌المللی ما حل و فصل شود بی‌تأثیر بر مسائل داخلی نخواهد بود اما نباید از توان‌های داخلی غافل شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط منطقه و بین‌المللی که شرایطی خاص و ویژه است می‌بینیم که دولت دکتر روحانی با مشکلاتی روبرو شده است که امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت‌هایی با روندی سریعتر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار