دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران گفت :در درخواست باشگاه استقلالموضوع فسخ قرار داد منصوریان با باشگاه نفت مطرح شده بود و شاید آبی پوشان بعد از فسخ قرار داد با مربی دیگری به توافق می رسیدند.

ال اسحاق در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت :درخواست باشگاه استقلال برای فسخ قرار داد منصوریان در کمیته منتخب و هیات امنا باشگاه نفت مطرح شد و با بررسی و بازنگری باشگاه با اجماع کلیه اعضا با این درخواست مخالفت شد.

وی افزود : تیم نفت در جام باشگاه های آسیا حضور دارد و قصد داریم برنامه های منصوریان را دنبال کنیم .او قراردادی دو ساله و برنامه سه ساله با ما داشت و بنابراین تصمیم گرفتیم که وی در نفت بماند.

آل اسحاق با اشاره به درخواست باشگاه استقلال عنوان کرد : از طرفی دیگر درخواست استقلال تنها با مضمون کسب رضایت نامه از ما بود و  هیچ تضمینی برای بستن قرارداد با منصوریان وجود نداشت و این درخواست به ضرر وی بود و اگر باشگاه استقلال با وی به توافق نمی رسید و مربی دیگری را برای هدایت آبی پوشان انتخاب می کرد فرصت سرمربیگری برای منصوریان با این همه توانایی از دست مي رفت .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار