دبیر کمیته نقل وانتقالات باشگاه نفت تهران گفت: طبق‌ برنامه‌های باشگاه و لیست منصوریان سرمربی تیم امیدوارم بتوانیم نفرات مورد نظر را جذب کنیم.

استقلال در خواستی برای منصوریان به ما نداد/ لیست منصوریان را جذب می‌کنیم
آل اسحاق در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال / گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در خصوص ارائه نام باشگاه فوتبال استقلال برای منصوریان اظهار داشت: تا به این لحظه چنین نامه‌ای به دست مسئولان باگشاه نفت تهران نرسیده است و از طرفی دیگر هیچ تماسی از سوی مسئولان باشگاه استقلال صورت نگرفته است. در هر صورت نامه تاریخ و شماره دارد و به نظرم چنین چیزی تا به این لحظه صادر نشده است.

 وی بیان کرد: به طور کلی‌ ما آیین نامه‌ای داریم که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آن را ابلاغ می‌کنند. بر اساس ضوابط باشگاهی که با یک مربی یا بازیکنی قرارداد داشته باشد باشگاه‌های دیگر در صورتی می‌توانند با این افراد مذاکرات خود را شروع نمایند که درخواست کتبی خود را از قبل ارائه داده باشند و بتوانند موافقت باشگاه مبدا را جذب کنند تا به امروز چنین برنامه‌ای را ندیده‌ایم و موافقت هم نکرده‌ایم و باید بگویم که منصوریان با باشگاه نفت تهران قرار داد دو ساله و برنامه‌های خود را نیز به مسئولان باشگاه ارائه داده‌اند و ما هم امید داریم بر اساس برنامه‌های  منصوریان جذب نیرو را به خوبی انجام دهیم در حال حاضر در صدد هستیم تا این کار روند مطلوبی داشته باشد و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی هم در جام باشگاه‌های آسیا و بازی‌های لیگ پشت سر بگذاریم.

 دبیر کمیته نقل و انتقالات تصریح کرد: باشگاه نفت تهران یک باشگاه برنامه محور است و خوشبختانه از زمانی که وارد لیگ برتر شده توانسته هر سال مطابق برنامه حرکت کند و امسال جلوتر از برنامه‌ هم هستیم و جایگاه خوبی را داریم و این مساله باعث شده که هر مربی‌ای که وارد مجموعه می‌شود بتواند برنامه‌های خود را به خوبی انجام دهد و موفق باشد و این موضوع یعنی یک تعامل و رفتار دوگانه است به طور مثال گل‌محمدی فرکی و ابراهیم زادگان و به طور کلی هر کدام از این مربیان با ورود به باشگاه‌ها موفق بودند و توانسته‌ تاثیر خوبی را بر جای بگذارند که این مساله در مورد منصوریان نیز صدق می‌کند و دوستانی که انتظار دارند منصوریان را در مجموعه خود برای فصل آینده ببینند و داشته باشند بهتر است فرصتی را به ما بدهند تا در این شرایط و بویژه جام باشگاه‌های آسیا بتوانیم به خوبی مطابق برنامه ها حرکت کنیم و از تجربیات منصوریان بهره ببریم.

وی افزود: اخباری که از رسانه‌ها در خصوص منصوریان  شنیده می‌شود خیلی خوب نیست و به نظر می‌رسد که از چارچوب رفتار حرفه‌ای خارج شده اما امیدوارم این مساله به این شکل نباشد و امیدوارم جلساتی که صورت گرفته در مورد انتقال منصوریان به تیم  استقلال نبوده باشد،چرا که اگر این موضوع اتفاق افتاده باشد این مسئله قانونی است. امیدوارم تخلفی صورت نگرفته باشد و مسئولان باشگاه استقلال شرایط باشگاه نفت تهران را در نظر بگیرند و ممکن است این اتفاق برای خود آنها نیز رقم بخورد. اگر باشگاهی به خود اجازه بدهد بدون اطلاع باشگاه مبداء که با یک بازیکن یا مربی یا کادری که با یک باشگاه دیگر قرار دارد بنویسد و یا حتی وارد مذاکره  شود، مذاکره دیگر اخلاق باید بوسید و کنار گذاشت چرا که بدین ترتیب سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار