مسابقات والیبال ساحلی در مازندران یک روز به تعویق افتاد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ رییس هیئت والیبال مازندران،با اشاره به اینکه مسابقات والیبال ساحلی آزاد بزرگسالان کشور قرار بود ۲۴خردادماه در نور برگزار شود،گفت:مسابقات والیبال ساحلی آزاد بزرگسالان کشور به علت فراهم نشدن شرایط لازم و هماهنگی های پیش بینی شده،با یک روز تعویق در روز 25 خردادماه به میزبانی شهرستان نور برگزار می شود.

تقوی افزود:مسابقات والیبال ساحلی آزاد (اوپن) کشور از روز دوشنبه 25 خردادماه به مدت سه روز در ساحل شهرستان نور در غرب مازندران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد:تیم های متقاضی برای حضور در این رقابتها تا 23 خردادماه فرصت دارند تا آمادگی خود برای حضور در مسابقات را به صورت کتبی به سازمان ساحلی فدراسیون والیبال اعلام کنند.

رییس هیئت والیبال مازندران گفت:هزینه ثبت نام برای هر تیم چهار میلیون ریال است. ایاب و ذهاب، تغذیه و اسکان نیز بر عهده تیم های شرکت کننده خواهد بود.

تقوی افزود:قرعه کشی این رقابت ها نیز 24 خردادماه در محل برگزاری مسابقات انجام می شود و ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نیز برای هشت تیم برتر این مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره مسابقات لیگ والیبال ساحلی مازندران هم امسال راه اندازی و مسابقات آن به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد،تصریح کرد:نخستین دوره این مسابقات با حضور هشت تیم در مجموعه ورزشی خورشید آسمان آمل برگزار شد ودر نهایت تیم دانشگاه آزاد واحد نورالف قهرمان شد.

رییس هیئت والیبال مازندران گفت: این استان با داربودن امکانات ساحل دربیشتر شهرها و علاقمندان بی شمار در رشته والیبال می تواند به یکی از پایگاه های مهم والیبال ساحلی در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.