دبیر هیئت والیبال استان مازندران گفت: متاسفانه معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران، در آستانه برگزاری تورنمنت والیبال ساحلی در نور دستور لغو این مسابقات و مسابقات آتی والیبال در استان را داده و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز نسبت به این موضوع بی توجه است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، نیما فرخ منش اظهار داشت: به نظر می رسد، والیبال در دوران حضور آقای جمشیدپناه به عنوان معاون مدیر کل ورزش و جوانان مازندران جزو ورزش های زیرمجموعه این اداره کل نیست، و هیچ اقدامی در خصوص تعیین رئیس جدید برای هیئت والیبال مازندران نمی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در تازه ترین اقدام بحث برانگیز معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در نامه رسمی به هیئت والیبال مازندران نسبت به توقف و برگزار نکردن مسابقات والیبال در استان اقدام کرد.

دبیر هیئت والیبال مازندران ادامه داد: پس از چند ماه از استعفا دادن زوری خانم قلی زاده از ریاست هیئت والیبال استان، که تاکنون اداره کل ورزش وجوانان مازندران هنوز جانشین او را معرفی نکرده است، با اندک عوامل باقی مانده از هیئت والیبال مازندران در تلاش برای برگزاری تورنمنت والیبال ساحلی در شهرستان نور در سوم خردادماه به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر بودیم.

فرخ منش ادامه داد: در حالی که یک شرکت بخش خصوصی حامی مالی برگزاری این رویداد مهم والیبال ساحلی استان شده، معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از مسئولان برگزارکننده مسابقات خواست این مسابقات برگزار نشود.

وی اضافه کرد: دلیل این اقدام بی مورد که هیچ سندیتی ندارد، به ظن خود آقای جمشیدپناه که این اقدام آنان در حمایت از کاندیدای خاصی برای احراز پست ریاست آینده هیئت والیبال مازندران خواهد بود، لغو شد که تعجب آور است.

دبیر هیئت والیبال مازندران تصریح کرد: به نظر می رسد معاون فنی و ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در اداره کل ورزش وجوانان استان تافته جدا بافته است، چرا که اگر مسئولان این استان به دنبال توسعه این رشته در استان که خاستگاه اصلی آن در کشور hsj باشند، نباید شتاب زده عمل کنند.

وی ادامه داد: آیا برگزار نشدن مسابقات خودجوش والیبال در استان در پی تعطیلی هیئت والیبال مازندران سبب نخواهد شد تا پرورش استعدادهای جدید در استان تعطیل و فراموش شود.

فرخ منش گفت: آیا مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نمی داند هیئت والیبال استان چند ماه پس از استعفا دادن اجباری خانم قلی زاده فعالیتی نکرده و این رشته ورزشی منهای باشگاه کاله به شدت افت کرده است؟

وی ادامه داد: از جمشیدپناه معاون مدیرکل و حتی سعاتمند مدیرکل ورزش وجوانان مازندران انتظار داشتیم برای رفع مشکلات والیبال استان چاره ای بیاندیشد ولی نتوانست انتظارات را برآورده کند و متاسفانه اکنون مانع جدی در استان شدند.

وی یادآورشد:  والیبال مازندران اکنون با فعالیت باشگاه کاله و افتخار آفرینی این تیم در ایران و آسیا زنده است و اگر این باشگاه در رشته والیبال تیمداری نکند، باید فاتحه این رشته پرطرفدار و مردمی را در مازندران بخوانیم.

دبیر هیئت والیبال مازندران گفت: متاسفانه معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران در آستانه برگزاری تورنمنت والیبال ساحلی در نور دستور لغو  این مسابقات و مسابقات آتی والیبال در استان را داده و مدیرکل ورزش و جوانان استان نسبت به این موضوع بی توجه است.

فرخ منش افزود: به نظر می رسد، والیبال در دوران حضور جمشیدپناه به عنوان معاون مدیر کل ورزش وجوانان مازندران جزو ورزش های زیرمجموعه این اداره کل نیست و هیچ اقدامی در خصوص تعیین رئیس جدید برای هیتت والیبال مازندران نمی کند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.