پرویز هادی كشتي گير طلايي استان در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد بر سکوی نخست مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در مشهد ایستاد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، دیدارهای فینال مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران عصر روز جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

پرویز هادی و جعفر شمس نیز در حالی فینال وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد را برگزار کردند که کمیل قاسمی دارنده دو مدال نقره و برنز جهان و المپیک نتوانست به دیدار پایانی راه پیدا کند.

پرویز هادی که عناوینی چون مدال طلای بازیهای آسیایی و بازوبند پهلوانی کشور در سال 1393 را در کارنامه دارد، موفق شد 4 بر 2 جعفر شمس را شکست داده و خود را به عنوان نفر اول تیم ملی در وزن 125 کیلوگرم معرفی کند.

هادی در مبارزه اول نیز با نتیجه 6 بر 3 حریف خود را مغلوب کرده بود.

براساس قانون انتخابی، کشتی گیران فینالیست برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، سه مرتبه به مصاف می روند و هر فردی که به دو پیروزی دست یابد، انتخاب خواهد شد.

چنانچه دو کشتی گیر در مرحله مقدماتی با یکدیگر روبرو شده باشند، نتیجه آن به عنوان یکی از نتایج دیدار فینال محسوب می شود.

نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی پس از تایید شورای فنی تیم های ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی سال 2015 جهان در لاس وگاس آمریکا که برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو است، انتخاب می شوند.

انتهای پیام/گ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.