مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 40هزار ساعت فیلم از انقلاب و دوران دفاع مقدس در آرشیو دیجیتال ایثارگران نگهداری می‌شود.

حسینعلی بیات، مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آرشیو دیجیتال ایثارگران اظهار کرد: آرشیو دیجیتال دیداری و شنیداری انقلاب و دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، آمادگی دارد تا منابع صوتی، تصویری و عکس های مربوط به شهدا و ایثارگران را در اختیار خانواده های ایثارگران و علاقه مندان قرار دهد.

وی ادامه داد: در این آرشیو به منظور نگهداری و حفظ آثار دیدار و شنیداری دوران انقلاب و دفاع مقدس و انتقال آن ها به نسل های آینده این آثار را بوسیله ضبط صوت های حرفه ای دیجیتالی شده و یک نسخه از آن در اختیار خانواده های شهدا و ایثارگران قرار می‌گیرد.

مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید به بروزرسانی سامانه نرم افزارهای موجود در این آرشیو افزود: در این آرشیو 40هزار ساعت فیلم از انقلاب و دفاع مقدس60هزار ساعت صوت از شهدا و جانبازان آزادگان و 100هزار قطعه عکس از دوران دفاع مقدس نگهداری می‌شود.

گفتنی است، نویسندگان و فیلم سازان و پژوهشگران می‌توانند با ارائه معرفی نامه از منابع آرشیو دیجیتال ایثارگران استفاده کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار