حجت الاسلام و المسلمین شهیدی مطرح کرد:

استفاده از دوران دفاع مقدس برای بقای انقلاب اسلامی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دوران 8 ساله دفاع مقدس هر روزش کربلا و عاشورا بود که باید برای بقا و تداوم انقلاب اسلامی از آن استفاده کنیم.

استفاده از دوران دفاع مقدس برای بقای انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (یکشنبه )در اختتامیه نخستین جشنواره عکس گلزار شهدای سراسر کشور در باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به اعیاد ماه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) و 15 خرداد که روز آغازین نهضت انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: در همه نهضت‌های اتفاق افتاده در دنیا 2 عامل موثر بوده که یکی آن که جامعه ای که آن را بوجود آورده است و دیگری فرد یا گروهی که عامل بقا و دوام آن است. 

نماینده ولی فقیه نهضت امام حسین (ع) را عامل شهادت درد دنیا عنوان کرد و افزود: عده‌ای مانند حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) تداوم دهنده نهضت عاشورا  هستند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: 1400 سال از نهضت امام حسین گذشته و فرهنگ ایثار و شهادت تاکنون در جامعه ما مانده است همانطور که 8 سیال دفاع مقدس هر روزش کربلا و عاشورا بوده است و باید از این 8 سال برای تداوم انقلاب اسلامی استفاده کنیم تا به نسل آینده منتقل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر حفظ انقلاب و دوران جنگ افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی برای سالها تداوم داشته باشد باید فرهنگ ایثار و شهادت  را در جامعه حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در جشنواره قاب سرخ که در رابطه با عکس گلزار شهدا از لنز دوربین عکاسان است واقعا هنرنمایی بزرگی انجام شده است .

لازم به ذکر است در پایان مراسم اختتامیه جشنواره قاب سرخ از 10 نفر از عکاسان حرفه ای و غیر حرفه‌ای برگزیده در این جشنواره و نماینده عکاس یمنی توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و چند تن از مسئولان لشکری و کشوری تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب ، بقا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار