مطابق با برنامه ریزی انجام شده رئیس کل دادگستری استان تهران با دوتن از ایثارگران و خانواده آنان دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، با اشاره به دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران، اظهار کرد: در این دیدار صمیمی و مملو از معنویت، گوشه های از خاطرات نبرد دلاوران اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بیان شد.

اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران بیان داشت: ایثارگران عزیز ما به حق، از جمله منتظران واقعی امام زمان (ع) به شمار می روند چرا که در جهت دفاع از حقیقت و عدالت و همچنین مبارزه با ظلم و ستم با پایمردی کامل ایستادند و خم به ابرو نیاوردند و امروز وظیفه ماست برای اثبات ارادت خود به ساحت مقدس بقیه اله الاعظم ارواحنا له الفداء ، در مسیر این بزرگواران حرکت کرده و از آرمان های متعالی حضرت امام خمینی (ره) با جان و دل پاسداری نماییم.

این گزارش در ادامه می افزاید: مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و معاون وی، مسئول ایثارگران، مدیر رفاه و سرپرست دادسرای ناحیه 2 تهران آقای اسماعیلی را در این دیدار معنوی همراهی کردند.

بنابراین گزارش، آقای مرتضی بیات ، جانباز 25درصد، رئیس شعبه 272 دادگاه عمومی تهران مستقر در مجتمع قضائی خانواده 2  و آقای داود شمس الدینی، فرزند شهید، بازپرس شعبه 11 دادسرای ناحیه 2 تهران از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار