معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاکنون 800 هزار ایثارگر از خدمات معیشتی و اشتغال و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران بهرمند شده اند.

مهدی ایزدی، معاون تعاون امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ارائه خدمات معیشتی ، اشتغال و تسهیلات اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو هدف اصلی رسیدگی به امور فرهنگی، معیشتی ، اشتغال و حمایت از کارآفرینان تاسیس شده که مسائل معیشتی و ارائه تسهیلات رفاهی به معاونت تعاون مربوط می شود.

ایزدی افزود: مسائل معیشتی شامل تشکیل پرونده ایثارگری، تامین حقوق مستمری بگیران خانواده ایثارگری که باید برابر قانون پرداخت شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر تحت پوشش قرار گرفتن اعضا خانواده ایثارگران گفت: در مجموع حدود 3میلیون نفر خانواده ایثارگران از خدمات معیشتی، اشتغال و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده کردند.

لازم به ذکر است، تاکنون 223 هزار شهید و 554 هزار جانباز و 43 هزار آزاده تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار