نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر جدید پرند از زیر ساخت های مناسب و استاندارد در فضاهای آموزشی و تفریحی و مذهی محروم است و زیر ساخت هایی از این جنس در پرند دیده نشده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن؛  ابراهیم نکو در مورد وضعیت زیر ساخت ها در شهر جدید پرند گفت : شهرستان رباط کریم در فهرست شهرستانهای دربر گیرنده مسکن مهر قرار دارد.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : شهر جدید پرند همانند سایر شهرستانهای پایتخت که از نبود زیر ساخت های مناسب در حوزه های زیر بنایی انتقاد دارند از این بیماری مشترک رنج می برد .

نکو با تاکید بر اینکه شهر جدید پرند از زیر ساخت های مناسب و استاندارد در فضاهای آموزشی و تفریحی و مذهی محروم است و زیر ساخت هایی از این جنس در پرند دیده نشده است ، اضافه کرد : مجریان تقویت زیر ساخت ها در شهر جدید پرند روال کندی را در دستور کار خود قرار داده اند.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : اعتبارات دولتی با ساختار اختصاصی تنها می تواند وضعیت شهرستانها و شهر هایی مانند پرند که مسکن مهر در آنها بنا شده است را ساماندهی کنند .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.