نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: کانال محمدیه مجرایی مهم برای انتقال آب پایتخت به غرب استان محسوب می شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، ابراهیم نکو در مورد وضعیت آب در غرب تهران گفت: کم آبی در شهرستانهای تهران تهدیدی خاموش است که مرگ اراضی کشاورزی را به همراه دارد.

نماینده رباط کریم و عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: وضعیت کشاورزی درغرب تهران مناسب نیست و متاسفانه سهم مصوبات به درستی به غرب تهران و رباط کریم داده نمی شود.

نکو با تاکید بر اینکه متاسفانه آب برخی شهرستانهای غرب تهران از کانال محمدیه غیر مجاز برداشت می شود اضافه کرد: این برداشت به این موضوع نیست که اصل عمل غیر مجاز است بلکه در مورد حجم آب برداشتی این شهرستانها نگران کننده است .

نماینده رباط کریم و عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : فرهنگ مصرف بهینه آب نیاز است و با قطع سهمیه افراد نمی توان در این نبرد پیروز بود .

انتهای پیام/س   


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وعده هاي پوچ مسئولين:
بر خلاف وعده 52 ميليارد توماني دولت بابت تكميل پروژه كانال آب محمديه ( احداث ديوار بتوني حريم كانال) حتي يك ريال هم به شركت آب منططقه اي تهران مجري اين طرح داده نشده است و حق آبه كشاورزان رباط كريم بدليل برداشت هاي زياد آب در مسير كانال بسيار ناچيز مي باشد.
Netherlands
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
با سلام و احترام
لطفا توجه بفرماييد: