رودهن؛

برخی محرومیت شهرستانهای تهران، با نقاط دور افتاده کشور مشترک است

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی محرومیت شهرستانهای تهران در بحث زیر ساخت ها با نقاط دور افتاده کشور مشترک است .

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار سفر های استانی رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید در استان تهران استقرار دارند ولی سهم استانهای دیگر در بهره مندی از پیامد های سفر های استانی رئیس جمهور بیشتر است.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بالاخره سفر رئیس جمهور در دو بخش به استان تهران اتفاق خواهد افتاد ، تصریح کرد : با وجود اینکه تهران پایتخت ایران اسلامی است به مراتب مشکلات و کمبود ها و خلاء های آن از سایر شهرستانها بیشتر است .

نکو در ادامه این مطلب افزود : شهرستانهای پایتخت با وجود نزدیکی به مرکز پایتخت ایران اسلامی همانند برخی نقاط دور افتاده کشور مشکل زیر ساختی در حوزه هایی مانند بهداشت و درمان و آب و فاضلاب دارند.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : رباط کریم با برخورداری از جمعیت پر تراکم از کمبود های زیر بنایی به ویژه در حوزه شهر جدید پرند رنج می بردو تقویت زیر ساخت های این منطقه از دیگر مطالبات ما از رئیس جمهور است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.