نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بهارستان پر تراکم ترین نقطه جمعیتی کشور است ولی متاسفانه از زیر ساخت های مناسب برخوردار نیست .

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان بهارستان گفت : این شهرستان در بستر پایتخت دارای موقعیتی خاص و ویژگی های منحصر به فردی است.

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرتراکم ترین منطقه در جهان، نوار غزه با بیش از هفت هزار و 800 نفر در یک کیلومتر مربع است، و  پرتراکم ترین جمعیت کشور در شهرستان بهارستان استان تهران متمرکز شده است .

نکو نبود زیر ساخت های مناسب و استاندارد در حوزه های فرهنگی و آموزشی و درمانی و بهداشتی و سایرین را درد مشترک بیشتر شهرستان های استان تهران دانست و اضافه کرد : شهرستان بهارستان نیز با برخورداری از حجم بالای جمعیت از این قائده مستثناء نیست .

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : مشکلات نبود فضای تفریحی و گردشی را باید به لیست کمبود های زیر بنایی در این شهرستان اضافه کرد و در سفر دکتر روحانی این کمبود ها را منتقل خواهیم کرد .

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.