سردار انصاری با اشاره به نقش و جایگاه حساس معتمدین معین گفت: معتمدین انتقال دهندگان پیام با ارزش انقلاب اسلامی و بازوان فکری و اجرایی بنیاد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از یزد؛ سردار انصاری  گفت: معتمدین معین بازوان فکری و اجرایی بنیاد هستندو تا کنون در سطح کشور 14 هزار نفر در قالب معتمدین معین سازماندهی شده اند که حدود 10 هزارنفر آنان فعال هستند و عمده کار طرح سپاس و 50 در صد دیدار ها را معتمدین معین انجام می دهند.

سردار انصاری حفظ جوانان برای نظام اسلامی را  لازم و ضروری دانست و اولویت بنیاد را توجه به مسائل فرهنگی خواند و گفت: اولویت ما در بنیاد فرهنگی است.

وی یکی از اهداف عالیه بنیاد را تکریم و عزتمندی به ایثارگران اعلام کرد و افزود: با اقدامات و هماهنگیهای انجام شده، مسئولین ارشد نظام از جمله مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مقامات اجرایی کشور در این راستا با حضور  در جمع ایثارگران و دیدار با خانواده شهدا از آنان تجلیل می کنند و این باعث تجلیل و تکریم ایثارگران شده است.

قائم مقام بنیاد تاکید کرد: بنیاد موظف به ارتباط گیری و ساماندهی تشکل های ایثارگری به عنوان اندوخته و ذخیره معنوی نظام است و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهم ماموریت‌های بنیاد است.

وی مهمترین هدف دشمن را گرفتن اتحاد وانسجام ملت عنوان کرد و افزود:دشمن قصد دارد با متفرق کردن ما روحیه یاس و ناامیدی را در سطح جامعه گسترش دهد و معتمدین باید با انتقال ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به مقابله با این ترفند دشمن برخیزند.

سردار انصاری در پایان بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه، جوانان و آیندگانتاکید کرد و گفت: ما اگر نتوانیم رسالت خودر ا به درستی انجام دهیم باید نزد شهدا پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: معتمدین ، بنیاد ، شهید ، سپاس ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.