قائم‌مقام نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی را امام بنا کرد و امروز الگوی تمام کشور های اسلامی شد

الگوگیری از انقلاب  امروز در کشور های اسلامیبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حبیب‌الله حسنی در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل که در مسجد حضرت رسول (ص) برگزار شد، با بیان اینکه وقایعی به ظاهر متفاوت اما در معنا و مفهوم قاعد، این روزها در کنار هم قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: ولادت با سعادت امام عصر (عج) و رحلت معمار انقلاب اسلامی و انتخاب خلف صالح ایشان در کنار یکدیگر قرار گرفته است، همیشه شعاع نور وجود امام عصر، گسترده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همین ساعت و دقایق بود که روح ملکوتی امام راحل پرواز کرد، افزود: انتظاری که به وجود امام زمان (عج) مربوط است را شهید مطهری در دو واژه انتظار ویران‌گر و انتظار سازنده به‎خوبی بیان کرده و قلم زده است.

قائم‌مقام نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بعضی‌ها معتقد هستند جامعه باید پر از فسق و فجور شود و جهان را فساد بگیرد تا امام عصر ظهور کند، تصریح کرد: از طرفی از خداوند تسریع در ظهور آن حضرت را استدعا داریم و اگر شرط ظهور، فساد و اشاعه فساد باشد، پس باید جامعه را به سمت فساد سوق دهیم تا امام ظهور کند و این موضوع با عقل، منطق و دین ما سازگار نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه انتظار دیگر، انتظار سازنده است به این معنا که میزبان، لیاقت مهمان را داشته باشد، ادامه داد: رشد، اعتلا و عرفان در قامت انسان‌ها در جامعه ایجاد شود مومن لیاقت زیارت آن حضرت را پیدا کند.

وی با بیان اینکه در عراق به امام گفتند که ایشان می‌تواند از رسانه‌ها و امکانات آنها استفاده کند، خاطرنشان کرد: اطلاعیه‎‌ها و پیام‌های بسیاری از سوی امام راحل به مردم ایران ارسال شد.

قائم‌مقام نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه وقتی صدام به عراق آمد، نخستین پیام را به امام راحل داد و امام فرمود که کاری به مسائل عراق ندارند، بیان کرد: امام (ره) وقتی به ایران آمد همین صدام به‌عنوان مزدور استکبار، زمانی متوجه شد که بسیج مردمی را امام (ره) در عراق انجام داد و سپس در ایران، نظام شاهنشاهی را به سقوط نشاند و آنجا بود که به‌عنوان مزدور غرب در مقابل ایران ایستاد.

حسنی با اشاره به اینکه درباره ترور در دنیا متهم هستیم، در حالی که خودمان قربانی ترور هستیم، بیان کرد: 17 هزار شهید ترور داریم و منافقان که نمی‌توانستند توجه گروه‌های مختلف به امام راحل را ببینند با چشم کور، ترور کور انجام دادند.

قائم‌مقام نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه حادثه حزب جمهوری، حادثه سنگینی بود، افزود: تحلیل دشمن این بود که بعد از این حادثه، جمهوری اسلامی سقوط می‌کند اما امام راحل راست‌قامت و جدی، امید به جامعه دادند.

این مسئول با بیان اینکه اوج شخصیت و دانش امام راحل را در اشعار این شخصیت بزرگوار می‌توان دید، تصریح کرد: انسان آیات قرآن را در تمامی لحظه‌های وجود حضرت امام (ره) مشاهده می‌کند.

حسنی با اشاره به اینکه این مرد با همه عظمت در محراب عبادت عابدی بی‌نظیر، در مقابل دشمن راست‌قامت و ایستاده و در محضر خانواده‌های شهدا هم به سخنان آنها گوش می‌دادند، اظهار کرد: جانشین امام راحل را هم در چنین شرایطی می‌بینیم و خط ولایت و درستی انقلاب را شاهد هستیم و دنیا در مقابل ما زانو زده است در حالی که ما را بازی نمی‌دادند اما امروز سفیر جمهوری اسلامی در مقام وزیر خارجه به شش وزیر خارجه گردن‌کلفت دنیا می‌نشینند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: انقلاب ، کشور ، سعادت ، امام ، خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.