نماینده مردم فلاورجان گفت: آقای روحانی آیا تدبیر دولت در مورد مردم شریف شهرستان فلاورجان این است که آب را به روی مردم این شهرستان ببندند؟ آقای ابوترابی‌فرد چرا استیضاح وزیر نیرو را اعلام وصول نمی‌کنید؟

چرا استیضاح وزیر نیرو را اعلام وصول نمی‌کنید؟به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در جلسه علنی امروز چهارشنبه 20 خردادماه در نطق میان دستور خود گفت: در ابتدا وحشی‌گری‌های آل سعود در کشتار بیرحمانه مسلمانان بی‌گناه یمن را به شدت محکوم می‌کنم و از سکوت سران کشورهای مسلمان، اتحادیه عرب، سازمان ملل و شورای امنیت نسبت به این فاجعه انسانی تأسف می‌خورم.

وی افزود: آل سعودی که یک دست آنها به خون مردم یمن و دست دیگرشان به حمایت‌های داعش، خون مردم مظلوم عراق، سوریه و دیگر کشورها آغشته است.

موسوی لارگانی با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش تصریح کرد: نقش و جایگاه آموزش و پرورش و فرهنگیان بر کسی پوشیده نیست و همه بر این امر اتفاق نظر دارند، فرهنگیانی که سالها تمام تلاش خود را در جهت پرورش انسان‌ها بکار بسته‌اند اکنون با بی‌مهری مسئولان روبرو شدند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فرهنگیان بازنشسته از احترام خشک و کلامی به خود و جایگاهشان و بی‌توجهی به وضع مالی‌شان خسته شده‌اند، از شرایط معیشتی خود دلخور هستند و خود را نزد خانواده‌شان شرمنده می‌بینند.

وی افزود: در رویه دولت‌های قبلی و فعلی نیز قصدی برای بسامان کردن وضعیت معیشتی فرهنگیان دیده نمی‌شود، فرهنگیان بر این باورند که در کابینه دولت از حق آنها دفاع شایسته نمی‌شود، دولت یازدهم در هفته معلم و سال گذشته قول داد که همه مطالبات فرهنگیان را پرداخت کند اما در واقع چنین اتفاقی نیفتاد.

موسوی لارگانی گفت: امروز بازنشستگان فرهنگی از سال 87 مطالبات خود را طلب دارند، چرا مجلس که برای یک مسئله معمولی جلسات ویژه‌ای تشکیل می‌دهد برای مشکلات فرهنگیان اقدام عملی انجام نمی‌دهد؟امیدوارم دولت و مجلس بتوانند خلاف این سخنان را نشان داده و رئیس جمهور هم‌تراز با مباحث هسته‌ای کمی به شعارهای انتخاباتی خود در مورد آموزش و پرورش بازگردند.

وی ادامه داد: در این مورد باید مطالبات به حق فرهنگیان به ویژه تبیعض در پرداخت حقوق و پاداش مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان، کسری شش میلیاردی این صندوق، بیمه طلایی که کاملا بی‌ارزش شده، مشکلات عدیده فرهنگیان، اجرای سند تحول بنیادین، تعیین تکلیف استخدام نیروهای نهضت سواد آموزی، شرکتی، خدماتی، حق‌التدریسی و ده‌ها مشکل دیگر به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفـت: آقای روحانی آیا تدبیر دولت در مورد مردم شریف شهرستان فلاورجان این است که آب را به روی مردم این شهرستان ببندند؟

وی خطاب به ابتکار رئیس سازمان محیط زیست گفت: حفظ محیط زیست جایگاهش در شهرستان فلاورجان، چرا به داد مردم فلاورجان نمی‌رسید، آیا مردم فلاورجان از آب زاینده رود سهم ندارند؟ آقای ابوترابی‌فرد چرا استیضاح وزیر نیرو را اعلام وصول نمی‌کنید؟ 

موسوی لارگانی در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار رسیدگی این مشکلات شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مسلمان ، امنیت ، پوشیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
با سلام . اینهمه سنگ معلمین را به سینه میزنید. چرا کسی از حق و حقوق پرسنل ارتش دفاع نمیکند .
آخرین اخبار