معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با رد شایعه نمونه گیری خون درب منازل مردم تحت عنوان طرح سلامت گفت:در آمارگیری طرح سلامت چنین کاری صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران یزد؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:  طرح تحول خدمات سلامت در کل استان یزد آغاز شده و  این طرح باهدف  ارائه خدمات جامع و همگانی مراقبت و سلامت به مردم در کل نقاط شهری و روستایی استان در حال اجرا است.

دکتر محمدحسن لطفی با اشاره به اینکه بسیاری ازروستاها دراجرای این طرح پیشگام بوده اند گفت: اجرای این طرح وشامل سه بخش اوایل شهریورماه جاری و پس از اتمام آمارگیری درهفته های آغازین تیرماه کلید خواهد خورد.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد با رد شایعات نمونه گیری خون، درب منازل از مردم تحت عنوان طرح سلامت گفت:در آمارگیری طرح سلامت چنین کاری صحت ندارد اما در طرحی تحقیقاتی و پژوهشی به عنوان طرح یاس جهت حفظ سلامت، اطلاع از وضعیت جسمی(دیابت،فشار خون،انواع بیماری) و شناسایی و پیشگیری از بیماری با صدور کارت به 10هزار نفر از شهروندان در شهر یزد ار آنها در خواست می شود تا با حضور در آزمایشگاه مرکزی به صورت رایگان از آنها آزمایش خون گرفته شود.


لطفی در پایان به شهروندان یزدی توصیه کرد قبل از ارائه هر گونه  مشخصات با درخواست کارت شناسایی از ماموران آمارگیر از صحت و اعتبار نظرسنجی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.