مشاور رئیس سازمان جنگل‌ها و مجری راه‌اندازی صندوق حمایت از منابع طبیعی کشور از جذب 8 هزار میلیارد ریال سرمایه برای صندوق توسعه ملی کشاورزی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ احمد رضا لعل نیا در نشست با خبرنگاران در اردبیل افزود: صندوق توسعه ملی کشاورزی در کشور 800 میلیارد تومان تاکنون سرمایه جذب کرده که این سرمایه‌گذاری‌ها را در راستای تسهیلات کم‌بهره و بلاعوض در اختیار متقاضیان قرار داده است.

وی با بیان اینکه اغلب این تسهیلات صندوق توسعه ملی کشاورزی در راستای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار ارائه شده است، افزود:‌ این صندوق نقش بسیار اساسی در حمایت از بهره‌برداران و کشاورزان و اجرای سیستم‌های آبیاری نوین در کشور داشته است.

مشاور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ‌80 صندوق در بخش‌های مختلف در کشور فعالیت می‌کنند که این صندوق‌ها نقش بسزایی در حمایت از تولیدکنندگان‌، کشاورزان و ارائه تسهیلات به بهره‌برداران داشته است.

لعل نیا افزود: صندوق توسعه ملی کشاورزی تاکنون ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه صندوق توسعه کشاورزی استان اردبیل نیز در راستای حمایت از تولیدکنندگان و ارائه تسهیلات به کشاورزان در سال 93 اقدامات بسیار قابل قبولی انجام داده است، تصریح کرد: این صندوق برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌های تولیدکنندگان و کشاورزان را کاهش داده است.

وی با تشریح اینکه راه‌اندازی صندوق توسعه کشاورزی در راستای تنظیم قیمت محصولات کشاورزی بسیار موثر بوده است، گفت:‌ این صندوق سبب کاهش نگرانی‌های کشاورزان در مورد فروش محصولات خود شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.