
به گزارش خبرنگار
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از یزد؛ در اجرای برنامه ارتقا خدمات ویزیت، به منظور ارتقای عدالت در دسترسی به خدمات سرپایی و کاهش پرداخت از جیب مردم و با هدف افزايش دسترسی به اعضای هیئت علمی تمام وقت جغرافیایی، استاندارد سازی ارائه خدمت ويزيت، افزايش رضايت بيماران مراجعه كننده، جلوگيری از عدم ارجاع هاي مكرر و افزايش فراهمي ارائه خدمت و بار مراجعه سرپايي در بخش دولتي کلینیک های ویژه تخصصی و فوقتخصصی خاتم الانبیاء، بقایی پور و امام علی (ع)، طی گذشت 13 ماه از اجرای این برنامه، 22 متخصص، 21 فوق تخصص و 7 کارشناس حرفه ای در یزد تحت شمول این برنامه قرار گرفتند و بیش از 811 هزار ویزیت انجام شد.
از اقدامات انجام شده در راستای استقرار کیفیت خدمات ویزیت در استان یزد می توان به استقرار سیستم نوبت دهی الکترونیک، بهبود کیفیت و رعایت استاندارد زمان ویزیت، تشکیلات اداری – مالی مستقل و وجود اتاق CPR در کلینیک ها اشاره کرد.
انتهای پیام/ح