معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در قالب اجرای طرح ضیافت ۵۴۰ تن مرغ در آستانه ماه رمضان در استان اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ اصغر پرتوی با بیان اینکه در سطح کشور سالانه 120 میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌شود، افزود: ‌از این میزان که با روحیه جهادی کشاورزان و زارعان تولید می‌شود، 3 میلیون و 800 هزار تن محصولات مختلف زراعی و کشاورزی در استان اردبیل تولید می‌شود که نقش و تاثیر بسزایی در خودکفایی و تحقق سیاست‌های کلان کشوری دارد.

وی از اجرای طرح ضیافت همزمان با آغاز ما مبارک رمضان خبر داد و گفت:‌ در قالب این طرح 830 تن برنج، 540 تن مرغ، 340 تن شکر، 51 تن گوشت قرمز و برخی کالاهای مورد نیاز مردم استان اردبیل توزیع می‌شود و این کالاها به وفور در بازار عرضه می‌شود تا شاهد برخی مشکلات و نارسایی‌ها در این حوزه در سطح استان نباشیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اهداف اجرای طرح ضیافت در سطح استان اظهار کرد: تثبیت قیمت‌ها و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا از طریق افزایش مراکز عرضه مستقیم در قالب برگزاری نمایشگاه‌ها، برگزاری فروش فوق‌العاده، تامین و توزیع کالاهای اساسی و طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.