اردبیل؛

اردبیل میزبان جشنوار‌ه‌های فصلی گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری تمام مناطق این استان، شهرستان‌های اردبیل میزبان جشنوار‌ه‌های فصلی می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ قادر تقی زاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل افزودجشنواره های متعددی در این راستا در نظر گرفته شده که در طول بهار و تابستان جاری در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی این استان را به لحاظ گردشگری از استانهای دارای ظرفیت معرفی کرد و گفت: براساس نظرسنجی های انجام شده ۱۰ درصد گردشگران ورودی از مرز جمهوری آذربایجان از پایانه مرزی بیله سوار انجام می شود که ۴۹ درصد گردشگران یعنی ۴۹۰ هزار گردشگر آذربایجانی به قصد درمان وارد کشورمان می شوند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل برای استقبال از مسافران تابستان گفت: پیش بینی می شود در سه روز تعطیلی هفته آتی و پس از ماه مبارک رمضان حجم زیادی از مسافران وارد استان اردبیل شوند.

علی آذرنژاد با بیان اینکه استقبال، همراهی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری می تواند بسیار تأثیر گذار باشد، یادآور شد: بر همین اساس سرمایه گذاران رغبت زیادی را برای سرمایه گذاری در شهرستان های سرعین، مشگین شهر، خلخال و دیگر شهرستان ها نشان دادند که نمونه آن پروژه هایی چون مجتمع آبدرمانی و بزرگترین پل معلق مشگین شهر است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.