رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:‌ اقلام اساسی و عمومی مورد نیاز مردم استان اردبیل در آستانه ماه مبارک رمضان تهیه و تامین می‌شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه هماهنگی تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار داشت:‌ اقلام اساسی و عمومی مورد نیاز مردم استان اردبیل در آستانه ماه مبارک رمضان تهیه و تامین می‌شود و اهالی استان اردبیل در این زمینه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وی افزود:‌ اقلام و کالاهایی که در این ایام بیشتر مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند شامل برنج، خرما، مواد لبنی، گوشت، برخی شیرینی‌های مرسوم ماه رمضان،قند و شکر، میوه، سبزیجات و برخی اقلام دیگر بوده که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اهداف اجرای این طرح بیان کرد:‌ مراقبت و کنترل مداوم و مستمر بر بازار، بررسی و شناسایی واحدهای متخلف و برخورد با تخلفات آنها، بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای مختلف خدمتی، توزیعی و تولیدی در سطح استان با هماهنگی‌های لازم با اتاق اصناف از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.