آزادکار وزن 74 کیلو گرم کشورمان گفت:با حضور پرقدرت در مسابقات انتخابی و رسیدن به دوبنده تیم ملی، حقم را از کشتی می‎گیرم.

در مسابقات انتخابی حقم را از کشتی می گیرممرتضی رضایی قلعه در گفتگو با خبرنگار کشتی ورزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:سالهاست که کشتی می گیرم و در مسابقات مختلفی نیز روی تشک حاضر شدم اما متأسفانه هنوز نتوانستم حقم را از کشتی بیگرم.

وی درباره این که منظور از حق چیست گفت:در هر صورت هر ورزشکاری به امید این که روزی صاحب پیراهن ملی کشورش شود و با آن لباس افتخار آفرینی کند تلاش می کند که این مهم یک بار در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2011 نصیبم شد که بنا به دلایلی پنجم شدم اما هم اکنون شرایط فرق می کند و باید هر طور شده برای حضور در رقابت های جهانی 2015 به دوبنده تیم ملی برسم.

ملی پوش ایران در مسابقات جام جهانی 2015 آمریکا اضافه کرد:با توجه به تجاربی که در این چندسال به دست آوردم و از آنجا که تمرینات منظم،منسجم و پر فشاری را پشت سر گذاشتم اعتقاد دارم شرایط بسیار خوبی برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و در نهایت موفقیت در این مسابقات را دارم.

پسر اسداله رضایی پیشکسوت و داور بازنشسته کشتی درباره شرایط بدنی و مصدومیتی که داشت نیز اظهار داشت:به هر حال در کشتی مصدومیت اجتناب ناپذیر است و یکی از مواردی که شاید باعث شد سال گذشته شانس ملی پوش شدن را از دست بدهم همین آسیب دیدگی بود،در حال حاضر نیز تا اندازه ای آسیب دیده هستم اما این موضوع باعث نخواهد شد از هدفم که همانا حضور در رقابت های جهانی لاس وگاس است دست بر دارم و شک نداشته باشید با همه توان در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت می کنم تا همانطور که گفتم حقم را از کشتی بگیرم.

رضایی قلعه در پاسخ به این سوال که در صورت رسیدن به دوبنده تیم ملی برنامه ای برای شکست جردن باروز قهرمان نامدار آمریکایی خواهد داشت گفت:در مرحله اول باید هم تمرکزم را به حضور موفق در مسابقات انتخابی تیم ملی معطوف کنم اما اگر بخواهم جواب این سوال را هم پاسخ بدهم این که در جام جهانی آمریکا یک بار با او کشتی گرفتم و تا اندازه زیادی با روش مبارزه این کشتی گیر نامدار آشنا شدم در هر صورت باید صادقانه عرض کنم شکست این قهرمان آن هم در خاک کشورش کار بسیار سختی است ولی به هر حال از آنجا که کشتی ورزش بی رکوردی است اعتقاد دارم پیروزی مقابل او نیز امکان پذیر و مطمئن باشید اگر نماینده ایران در رقابت های جهانی بودم این بار طوری با باروز کشتی خواهم گرفت که همگان از دیدن این مبارزه لذت ببرند.

رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان روزهای 21 و 22 خردادماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار