وزیر علوم در احکامی جداگانه سرپرست دانشگاه‌های نیشابور و صنعتی ارومیه را منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه عبدالرحیم قنوات را به سمت سرپرست دانشگاه نیشابور و جعفر عبدالهی شریف را به سمت سرپرست دانشگاه  صنعتی ارومیه منصوب کرد.

در حکم فرهادی خطاب به قنوات و عبدالهی شریف آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق راهبردهای تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید.

وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات محمود سخائی رئیس سابق دانشگاه نیشابور و قادر رضازاده سرپرست سابق دانشگاه  صنعتی ارومیه در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. 
عبدالرحیم قنوات سرپرست جدید دانشگاه نیشابور دارای درجه دکترای تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد.


جعفر عبدالهی شریف سرپرست جدید دانشگاه صنعتی ارومیه دارای درجه دکترای مهندسی معدن و عضو هیئت علمی با مرتبه دانشیاری در دانشگاه ارومیه است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون اداری مالی دانشکده فنی دانشگاه ارومیه و معاون آموزَشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی ارومیه اشاره کرد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار