عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت:طرح جدید مجلس برای واگذاری سرخابی ها اعلام شده است و ما معتقدیم که نزدیک 50 درصد سهام باید به هواداران و پیشکسوتان این دوتیم واگذار شود.

حسین گروسی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بیان کرد: طرح جدید مجلس برای واگذاری سرخابی ها اعلام شده است و ما معتقدیم که نزدیک 50 درصد سهام باید به هواداران و پیشکسوتان داده شود.

وی در ادامه عنوان کرد: معتقدم که طرح جدید مجلس همان طور دوفوریتی است که نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مطرح کرد. 
 
انتخاب هیات مدیره گام نخست برای سرخابی ها است 
 وی درباره اینکه قرار است هیات مدیره جدید برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انتخاب شود، تصریح کرد: به هر حال برای جابه جایی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات باید در گام اول هیات مدیره برای این دو باشگاه انتخاب شود. 
 
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت حامی مالی سرخابی ها گفت: اگر برنامه ریزی درستی صورتی بگیرد و آنوقت حامیان مالی تکلیفشان را می‎دانند و برای حمایت مالی از این دو باشگاه پیشقدم می شوند. 
 
ارائه کارت هواداری 120 میلیارد در آمد دارد 

گروسی در مورد گفته های عابدینی نسبت به استفاده از روش پیمان مدیریت در هیات مدیره سرخابی‌ها اذعان داشت: این روش جواب نمی‌دهد زیرا با توجه به اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس به طور میانگین، هر کدام 20 میلیون هوادار دارند و با ارائه کارت هواداری می توانند 120 میلیارد درآمدزایی کنند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان ورزش باید حرف آخر را اول بزنند و با کارشناسی دقیق از صاحب نظران داخلی و خارجی این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار