به وجود آمدن تغییرات در هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس، هواداران امیدوارند دیگر افرادی برای تبلیغ صرف وارد این باشگاه نشوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، قرار است در آینده نه چندان دور با نظر وزارت ورزش و جوانان شاهد تغییراتی در مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس تهران باشیم، تغییراتی که ممکن است مفید باشد، اما در این برهه از زمان که اکثر تیم‌های لیگ برتر فوتبال خود را برای حضور قدرتمند در بازار نقل و انتقالات آماده می‌کنند، ممکن است ضربه جبران ناپذیری به بدنه محبوبترین تیم باشگاهی آسیا وارد کند و باز هم شاهد پرسپولیس تضعیف شده در لیگ برتر پانزدهم باشیم. 
 
هواداران امیدوارند که در انتخاب هیئت مدیره و مدیر عامل جدید برای سرخپوشان پایتخت حداقل آیتم‌های مورد نیاز یک مدیر در نظر گرفته شود و دیگر برای آزمون و خطا افرادی به عنوان مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس معرفی نشوند. 
 
در تاریخچه مدیریتی باشگاه پرسپولیس تعداد زیادی از مدیران نام آشنا و گاهی اوقات گمنام حضور داشتند که هر کدام دارای کارنامه شخصی هستند. 
 
باشگاه پرسپولیس یکی از رکورد داران در زمینه تغییر مدیر عامل است، مدیرانی در این باشگاه رفت و آمد داشتند که برخی حتی از ساده‌ترین اطلاعات ورزشی برخوردار نبودند، شاهد این موضوع صحبت‌های یکی از مدیران عامل سال‌های نه چندان دور این تیم، در یک محفل نیمه خصوصی است که با افتخار تمام، خود را لنگی خواند و تا مدت‌ها باعث شد هواداران سایر تیم‌ها وی را مورد تمسخر قرار دهند و لطیفه‌های گوناگون در این زمینه ساخته شود، البته این تنها شاهکار مدیران این باشگاه مردمی نبوده است و نمی‌توان از مدیری یاد کرد که تا به حال یکبار هم یک مسابقه فوتبال حرفه‌ای را از نزدیک ندیده بود و با توسل به مشاورانی! سرخ پوشان را شناسایی می‌کرد، البته در این میان شایعاتی مبنی بر اینکه این شخص حتی علی کریمی بازیکن اسطوره‌ای تیم ملی را نشناخته هم در میان است!!
 
گفتنی است این‌ها تنها برگ‌هایی از تاریخ مدیرانی است که به این باشگاه مردمی رفت و آمد داشته اند و به وفور می توان از افرادی نام برد که قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس حتی بقال محل هم آنها را نمی‌شناخت نام برد و فقط به واسطه نام پرسپولیس امروز با کوچکترین جستجو در موتورهای جستجوگر بیشترین نتیجه اسامی این افراد غیر قابلی است. 
 
در گذشته آزمون و خطاهای مختلفی در زمینه مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس انجام شده است و هواداران و پیشکسوتان امیدوارند که حداقل در انتخاب جدید مدیران پرسپولیس این بار از افراد با تجربه و کارنامه دار در این زمینه استفاده شود و اشخاصی که به دنبال منافع شخصی هستند را وارد فوتبال پاک! نکنند. 
 
گفتنی است پیشکسوتان و سرخ‌دلان امیدوار هستند، این انتخابات هر چه زودتر انجام شود و تیم فوتبال پرسپولیس با قدرت تمام خود را برای لیگ برتر پانزدهم آماده کند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
خسته شدیم دیگه.تکلیف تیم رو روشن کنید...از اینکه تیم هر روز دست یکی هست خسته شدیم به خدا
آخرین اخبار