قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس کادر فنی دارد و من هم به عنوان خدمت‌گذار خدمت می‌کنم، طبیعی است که باشگاه بلاتکلیف نیست.

نژاد فلاح: باشگاه پرسپولیس بلاتکلیف نیستمحمد حسین نژاد فلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشِی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس کادر فنی دارد، من هم به عنوان خدمتگذار دارم خدمت می‌کنم، طبیعی است که باشگاه بلاتکلیف نیست.

قائم مقام تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: طبیعی است که مشکلات مالی ادامه دارد اما در بازار نقل و انتقالات با قدرت با آن افرادی که لازم است مذاکره می‌کنیم و با افراد دیگری هم که در لیست برانکو هستند نیز طی روزهای آینده صحبت می‌کنیم و تیم را به گونه‌ای می‌بندیم که برای فصل بعد رقابتهای لیگ برتر فوتبال در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: ما فارق از اینکه چه شخصی قراردادش تمام شده و چه بازیکنی قرارداد دارد با بازیکنانی که نیاز داریم مذاکره می‌کنیم، خب طبیعی است بازیکنانی که قرارداد دارند کار ما را آسان‌تر می‌کنند حتی بازیکنی که با تیم دیگری قرارداد دارد اگر به دنبال جذبش باشیم مقدمات جذب وی را فراهم می‌کنیم تا بتوانیم او را به خدمت بگیریم. مهم این است که تیم خوب بسته شود تا بتوانیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

نژاد فلاح خاطر نشان کرد: تا چند روز قبل مسئولیت سرخابی های پایتخت با خادم بود و اخیرا این مهم به سجادی واگذار شده است.
در نشستی که من هفته گذشته با سجادی در وزارت ورزش و جوانان داشتم گزارش مالی و فنی را به صورت کامل تقدیم وی کردم و سجادی را در جریان مشکلات مالی قراردادم و وی اطمینان داد که طی هفته جاری مشکلات را حل کند تا ما بتوانیم با قدرت مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت و بدهی که بابت فصل پیش به بازیکنان داریم را صاف و برای قرارداد با بازیکنان مد نظر اقدام کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در فوتبال حرفه‌ای اگر یک بازیکن دسته سوم هم تا پیش پرداخت قراردادش را نگیرد بازی نمی‌کند اما برانکو با علاقه‌ای که به کشور ایران و پرسپولیس دارد قراردادش را امضا کرد و تمام بازیهای آسیایی و لیگ را بر روی نیمکت نشست و تیم را مدیریت کرد و تا همین امروز، وی هیچ پولی را دریافت نکرده است و طبیعی است که اولین اقدامی را که باید انجام بدهیم پرداخت مطالبات ایوانکوویچ است و دنبال این باشیم که وی با همان علاقه اولیه کار را ادامه بدهد و اگر غیر از این باشد باشگاه می‌خواهد نشان دهد که علاقه‌ای به حفظ برانکو ندارد بنابراین وزارت ورزش و جوانان طی روزهای آینده باید مشکلات مالی برانکو را حل کند.

نژاد فلاح ادامه داد: تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از اختیارات شخص وزیر ورزش و جوانان است و اینکه این اختیارات را به سجادی داده‌اند یا نه من بی‌خبر هستم. هیئت مدیره به خاطر اتفاقاتی که در گذشته افتاده نیاز به ترمیم دارد. بخشی از اعضای هیئت مدیره از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس بودند که در حال حاضر دیگر نیستند و امیدواریم وزارت ورزش برای ترمیم هیئت مدیره اقدام نماید تا شاهد یک هیئت مدیره منسجم کارآمد و تاثیرگذار در باشگاه باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: می‌دانیم که هواداران فصل بدی را پشت سر گذاشتند اما با امید به آینده کنار تیم ایستادند و تنها نگذاشتند و همه دیدند در هر کدام از سه بازی آسیایی بیش از صدهزار نفر آمدند. این نشان از بزرگی هواداران و باشگاه است و ما به هواداران اطمینان می‌دهیم که تیم را برای رقابت در کورس قهرمانی می‌بندیم تا دغدغه‌‌ها را از آنها دور کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار