رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد، از نگاه ویژه مجموعه تحت مدیریتی خویش به منظور توسعه و تقویت حضور هیات‌های تجاری خارجی در این شهرستان خبر داد.

علی امیدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌با اشاره به لزوم تحقق شایسته اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و نگاه به بازارهای خارجی اظهار کرد: واحدهای تولیدی بسیاری در سطح شهرستان ملارد فعال است که سالهاست به عنوان تولید کننده نمونه در سطح استان برگزیده می شوند و این فرصت ظرفیتی ویژه محسوب می‌شود که در تحقق شایسته اقتصاد مقاومتی در سطح این شهرستان مطلوب اثر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت موجود پذیرش و میزبانی از هیات‌های تجاری که به کشور ایران ورود می‌کنند از اولاویت‌هایی است که مد نظر ما قرار دارند.

وی در ادامه افزود: در ابتدای انتصاب بنده به مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد از یک هیئت تجاری از هرات افغانستان میزبانی نمودیم که تقویت چنین تعاملاتی در آینده نیز با جدیت پیگیری می‌شود زیرا معرفی کالاها و محصولات تولیدی در نگاه برون مرزی به بازارهای خارجی بسیار موثر و مفید فایده است.

امیدی در پایان تصریح کرد: ساماندهی شهرک صنفی شهرستان ملارد از دیگر دغدغه ها و اهداف جدی ما در این منطقه محسوب می‌شود که امیدواریم در سال جاری به توفیقات و موفقیت‌های شایسته‌ای در ایجاد شهرک صنفی برای اصناف آلاینده نایل شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملارد ، رئیس ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار