استاندار تهران گفت: دولت تدبیرو امید با وجود مشکلات زیاد در کشور، توسعه آبادانی را انجام می دهد و علاقمند است که با یاری خداوند همین روند را در راستای محرومیت زدایی ادامه دهد و از اهداف دولت برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، در همایشی با حضور سيدحسين هاشمي استاندارتهران،حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان ملارد،گروسی نماینده شهرستان های ملارد،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی ، کرمی فرماندار شهرستان ملارد ،جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، از عوامل اجرایی و فعالان اجتماعی در استقبال از رئیس جمهور وکاروان دولت تدبیرو امید ،در سالن شهیدطحانی این شهرستان قدردانی شد.

در این همایش استاندار تهران ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان ، میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)،از اعضای شورای اداری وشورای تامین شهرستان ملارد،خانواده های معزز شهدا ،اقشار مختلف مردم ، نماینده مجلس،ائمه جمعه و فرماندار این شهرستان تشکر کرد.

استاندارتهران اظهارکرد: سیاست ما در انتخاب فرمانداران به نحوی بود که بهترین فرمانداران را در مناطق محروم منصوب كنيم تا باری از مشکلات مناطق محروم در استان تهران برداشته شود و در شهرستان ملارد در راستای رفع محرومیت ها این مهم در وهله  اول با عنایت خداوند متعال و در مرحله بعد در سایه همکاری مدیران این منطقه با همدلی و همزبانی حاصل شد.

هاشمی با اشاره به اقدامات زیربنایی دولت تدبیر و امید در مناطق محروم با توجه به کاهش قیمت نفت ایران در اثر تحریم ها تصریح کرد: قبل از روي كار آمدن دولت تدبير و اميد نرخ فروش نفت ایران با  دو نیم میلیون بشکه درروز 120 تا140  دلار بود که در رفع محرومیت این شهرستان ها اقدامات زیربنایی انجام نگرفت،اما  زمانی که دولت یازدهم سرکار آمد با کاهش صادرات نفت به یک میلیون بشکه با نرخ 50 دلارمواجه شديم که با تدبیر دولتمردان با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های شدید،در سفر رئیس جمهور اعتباری بالغ بر بیش از 642 میلیارد تومان به شهرستان های غرب استان تهران (شهرستان های ملارد،قدس و شهریار) تخصیص یافت.

وی در بخش دیگر سخنانش  به وعده رئیس جمهور اشاره کرد و تاکید کرد: 
وعده رئیس جمهور برای سفر به این شهرستان محقق شد ودکتر روحانی پروژه هایی را که در طی این دوسال یعنی تا پایان سال 95  قابلیت عملیاتی داشتند تامين اعتبار کرد.

استاندار تهران در باب اختصاص اعتبارات و توجه دولت به امر توسعه مطرح کرد:در سه شهرستان توازنی را درراستای اعتبارات ایجاد کردیم ورئیس جمهور 5 سفرشهرستانی دیگر در استان تهران خواهد داشت که با تخصیص  اعتبارات در شهرستان های استان تهران رقمی بالغ بر 3000 میلیارد تومان  تخصیص داده خواهد شد که  رقم بسیارقابل توجهی است. 

وی ازآغاز گازرسانی به 24 روستای شهرستان ملارد درسالجاری خبر داد و اظهارامیدواری کرد: اجرای پروژه های مصوب شده سفر رئیس جمهور برای شهرستان ملارد بزودی آغاز خواهند شد.

هاشمی در این همایش با اشاره به هدف دولت برای برقراری عدالت اجتماعی در جامعه افزود: دولت تدبیرو امید با وجود مشکلات زیاد در کشور، توسعه آبادانی را انجام می دهد و علاقمند است که با یاری خداوند همین روند را در راستای محرومیت زدایی ادامه دهد و از اهداف دولت برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است وآنچه که در این مدت  تلاش شد هویت بخشی به شهرستان های استان تهران بود و خداوند هم در این امر یاری کرد و این مسیرطی شد و خوشحالیم که با سفر رئیس جمهور این مهم نیز تحقق پیدا کرده و بسیاری از درخواست های مردم این منطقه  محقق شد.

استاندار تهران در پایان به استقبال بی نظیر مردم شهرستان ملارد در استقبال از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: از استقبال مردم شهرستان ملارد تشکر می کنم  که سنگ تمام گذاشتند واز تمام کسانی که به هر شکلی در خلق این حماسه مشارکت داشتند تشکر می کنم و پیام تشکر رئیس جمهور را نيز مي رسانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار