نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس از بهره‌برداری و راه‌اندازی پروژه ریل‌باس شهرستان قدس با هدف تسهیل روند حمل و نقل و تردد شهروندان این منطقه در اینده‌ای نزدیک خبر داد.

پروژه ریل‌باس شهرستان قدس در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسدحسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در شهرستان‌های شهریار ، ملارد و قدس اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به قول مساعدت مسئولان ذیربط مقرر شده پروژه ریل‌باش شهرستان قدس در اینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز کند.

وی در ادامه افزود: قریب به 2 سال است که پیگیر این طرح هستیم و به فضل الهی با بهره‌برداری از این پروژه تردد شهروندان این منطقه (شهرستان قدس) به تهران و کرج به نحو مطلوبی تسهیل خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: متاسفانه شهرستان قدس در طول سنوات اخیر همواره در سایه تهران قرار گرفته و با کمبودها و محدودیت‌هایی در ابعاد گوناگون روبرو است که امید آن داریم با توجه به سفر رئیس جمهور در این منطقه و هم‌یاری و هم افزایی مسئولان و دستگاه‌های ذیربط فعال  در این شهرستان مشکلات به حداقل  ممکن کاهش یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهریار ، ملارد ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار