سرپرست اداره ی منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ماهنشان با اشاره به وجود 29 منطقه ییلاقی در ماهنشان گفت: از این 29 منطقه ی ییلاقی 18 مورد در بخش مرکزی و 11مورد آن در بخش انگوران واقع شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، ؛سرپرست اداره ی منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه مساحت کل این شهرستان 287هزار هکتار می باشد گفت: اراضی ملی و مرتعی شهرستان ماهنشان شامل 218 هزار هکتار میباشد.

ملکی در ادامه افزود: در داخل اراضی مرتعی این شهرستان 29 منطقه ییلاقی موجود است که گفته می شود یکی از بهترین مناطق ییلاقی استان زنجان محسوب می شوند.

وی ادامه داد: از این 29 منطقه ی ییلاقی 18 مورد در بخش مرکزی و 11مورد آن در بخش انگوران واقع شده است، که شامل 661 دامدار بهره بردار با 20 هزار واحد دامی مجاز می باشد،که اکثر این دامداران ساکن شهرستان ماهنشان وزنجان هستند.

سرپرست ا داره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ماهنشان بیان کرد: زمان بهره برداری در مناطق ییلاقی با نظارت مستقیم منابع طبیعی از اواسط خرداد تا اواسط شهریور صورت می گیرد.

ملکی در آخر ابراز امیدواری کرد:با ایجاد همدلی بین بهره برداران و کارشناسان منابع طبیعی این مناطق ییلاقی به نحو احسن حفاظت ومدیریت خواهد شد


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.