وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۵ میلان و پاویون جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم که نمایشگاه اکسپو مقدمه ا برای توسعه بازار محصولات کشاورزی ایران باشد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  شاتا، محمود حجتی در حاشیه این بازدید گفت: سازه ای که در اکسپو به عنوان جایگاه ایران ایجاد شده، سازه مدرنی است که مدیران ایرانی آن را به عنوان یک نماد شناخته شده یعنی "سفره" طراحی کرده اند.

وی افزود: این نماد به نوعی بیانگر تولیدات و محصولات کشاورزی در سرزمین ما است و امیدواریم که این امر مقدمه ای برای معرفی هرچه بهتر کشور ما، محصولات کشاورزی و در نهایت توسعه بازار این محصولات باشد. با توجه به بازدید حدود 20 میلیون نفری از شهرک اکسپو این امر  امکانپذیر خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: با مجموعه عملیاتی که در این غرفه انجام شده بخش قابل توجهی از بازدیدکنندگان به آن مراجعه خواهند کرد و کارهای نمادینی که اینجا به اجرا در آمده از جمله فیلم های نمایشی، رستوران ایرانی، مسائل آموزشی، عرضه محصولات مختلف و فروش کالاها باعث خواهد شد که کشور ما بیش از پیش به مردم جهان معرفی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار