رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: صیانت و حراست از بیت المال بویژه در اراضی ملی و منابع عمومی یکی از مهمترین رسالتهای دستگاه قضا است.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، عدالت خواه رئیس شورای قضایی استان در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان روانسر یاد و خاطره رئیس دادگستری پیشین این حوزه قضایی را که در بهمن ماه سال گذشته و در اقدامی ناجوانمردانه به دست یکی از اشرار منطقه به شهادت رسیده بود گرامی داشت واظهارکرد: شهید سلیم قنبری یک اسوه عملی برای جامعه قضایی ما بود که با دغدغه اجرای عدل، مردمداری و تکریم مراجعین را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی  با اشاره به انضباط اداری  را از مولفه های پویایی و تحرک یک مجموعه برشمرد و آن را در شمار انتظارات خود از مدیران قضایی استان کرمانشاه برشمرد ودرادامه صیانت و حراست از بیت المال بویژه در اراضی ملی و منابع عمومی را که از دغدغه های رهبری عظیم الشأن نیز هست یکی از مهمترین رسالتهای دستگاه قضا دانست و افزود: قانون برای همه است و همه در مقابل آن چون دندانه های شانه برابرند.در عمل نشان می دهیم که قانون را برای همه اجرا می کنیم و از قضات ذیربط می خواهیم یغماگران اراضی ملی را به سزای عمل خود برسانند.

وی تصریح کرد:از همین جا و برای چندمین بار اعلام می کنیم با متجاوزان  اراضی ملی در هر مقام و موقعیتی بدون هیچ ملاحظه و مماشاتی برخورد خواهیم کرد و برخورد اشّد ما متوجه آنانی خواهد بود که از موقعیت خود سوء استفاده کرده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه درپایان گفت: مراجع و مسئولانی که روند تجاوز به اراضی ملی را با اعطای مجوزهای غیرقانونی تسهیل کرده اند مسئولند و ما به آسانی از کنار آنان نمی گذریم.

در این مراسم ازشهید قنبری تجلیل و فرشید کرمی به عنوان رئیس جدید دادگستری روانسر معرفی شد معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار